myslördag :)

hejsan ! nu har jag nyss städat klart mitt rum :) ska bara ta kort på min fotölj och mitt bord sen är jag klar :P ska nämligen sälja de sakerna på blocket .. kommer lägga in länkar här och så ni får se allt vi ska sälja , men det kommer när det är klart :) var ju iväg och tränade imorse också , jag och emma hade nästan glömt bort det men som tur va kom emma ihåg ! Lotta hade träningen idag och som uppvärmning körde vi dans , lite aerobics mer ;) och det var mycket kul ! skrattade åt Lotta som är så yr iaf , men det funkade :) sen körde vi styrka också .. skönt att komma igång med träningarna nu igen iaf , och nästa helg börjar träningarna på gräs i värmlandsbro också , det ska bli riktigt roligt det ! :)

ikväll kommer min älskling hit och sover här :P blir nog en lugn myskväll med film och så eftersom han är lite halvkrasslig, blir nog att käka tacos också :P mums !

bara så ni vet så har jag fortfarande inte fått några bilder från nyår :/ för de som hade kameran med är just nu på handbollscup så bilderna kommer efter helgen förhoppningsvis :P sen så har ju syrran lyckats med det omöjliga igen ! alltså förstöra sin kamera .. hopplöst är det att ge en kamera till henne ;) haha , nu är den så trasig så att de på expert sa att det är billigare att köpa en ny än att laga den :P

nej uppdaterar senare , med något mer intressantare ;)
vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0