tisdag :)

hejsan , nyss kommit hem från skolan :) idag har dagen gått ganska fort , har ju haft svenska , engelska och matte :) på svenskan ska vi börja med noveller , vilket jag tycker är kul ! ska ta en gammal novell från nian , och förbättra den och göra om slutet :) tar den noveller eftersom det är helt okej med susanne och så var jag mycket nöjd med den kommer jag ihåg :) på engelskan och matten pratade vi mest, men även om vi pratade så jobbade jag , julia och julia klart alla kapitel vi skulle gjort innan lektionen var slut ! puh , det var jobbigt kan jag lova :) slutade ju halv två och kunde åka med två bussen hem , och jag kan lova att jag sov som en gris (som vanligt) . och så hade jag missuppfattat vad jocke hade sagt så åkte hem till mej när jag egentligen skulle gått av vid han :S men vi ordnade det ändå , så nu är han på väg hit :) fast eftersom jag är så klantig så får jag inte träffa honom alls länge :( menmen ..

ska ju försöka träna lite på shamponeringsprovet som vi har imorn , men hur tränar man på sånt ? haha , de flesta skrattar när jag säger att vi har prov i shamponering , och det låter faktiskt ganska dumt ! ;) men det är inte det lättaste , eller jo egentligen är det de , men vi ska ha en massa massager och sånt för hårbotten med också , så får väl se hur det går imorn .. om jag inte har något bättre för mej så är jag bra sugen på att dra till gymmet ikväll :) emma , hur blev det med tisdagarna ? :O vi som skulle träna varje tisdag ? vi får ta tag i det nu :D

  

dagens outfit ; vit , mjuk, angoratunika från HM ;)


vi hörs senare ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0