ny människa

Hej bloggen och alla som förhoppningsvis läser! Hur mår ni idag? Jag mår helt underbart. Kändes som jag vaknade upp som en ny människa imorse och det var väldigt skönt.. Kanske beror det på den mysiga disneykvällen vi hade hemma hos Jocke. Kollade ju först på lejonkungen och sen på skönheten och odjuret! Disneyfilmer är nog det bästa filmer som någonsin gjorts!

Idag har jag varit inne i stan med Jocke, tittade lite i affärer men köpte inget utan åkte till bomsta istället och va där en stund och var sociala. Sen åkte vi hem och tog oss en tur förbi BK för att äta lite mat. Sen efter maten blev vi på något sätt väldigt trötta och gick och sov middag ;) Och sov nog två timmar! Nu är jag i alla fall hemma eftersom jag ska iväg och träna ikväll. Det ska bli skönt att röra på sig nu igen! Är ju match imorgon som jag börjar bli nervös för. För hur va det nu igen man spelade fotboll? Haha..


Ha det bäst! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0