promenad med brudsen

Hejhej! Igår va jag ju med mina brudar .. Va ju hos Anna och skulle se på film men det blev tråkigt så vi tog oss en promenad istället. Jag och Josse började gå och gick mot grums, sen kom Anna och Sofia lite senare och vi fortsatte gå genom nästan hela grums och sen stannade vi till hos Jocke. Jag stannade även kvar där över natten och nu idag när jag vaknade så gick jag upp till Emils lägenhet (Saras killes lägenhet) och va med Josse och Sara. Vi har fått ett uppdrag av Emil att göra om hans lilla etta.. Vi gjorde inte så mycket egentligen utan satt mest bara där och pratade.

Nu snart ska jag på fotbollsträning, och sen efter den ska jag nog träffa Josse, Anna och Sara igen. Måste få höra lite saker.. Ha det bra så länge, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0