tvådagars

Hejhej! Nu har jag precis kommit hem från högboda.. Har varit dålig uppdatering nu men det beror på att jag har haft fullt upp, ganska logiskt va? I fredags åkte jag ju som sagt till Gunnar med mina tjejer och grillade och hade det mysigt. Skulle ju egentligen lagt upp outfiten men det började åska precis så jag stängde av allt.. Och på tal om åska så var det det värsta jag varit med om! När jag gick till bussen åskade det som värst och blixten och mullret kom samtidigt. Jag var 99 % säker på att jag skulle dö och varje gång det small så hoppade jag flera meter upp i luften! Skakig och gråtfärdig var jag när jag väl kom in i bussen, haha.

Men kvällen var mysig och trots vädret så åkte vi ändå lite ring efter båt.. Underbart folk att umgås med eftersom man alltid har så roligt! Det började hos Gunnar och slutade på Linas balkong, hahaha.. Tack för en underbar kväll!

Efter i fredags så fick jag inte nog utan åkte direkt upp till sommarstugan där det blev lite partaj en dag till! Därför mår jag inte allt för bra idag tyvärr.. Ska lägga mig och sova någon timme nu så att jag kan piggna till lite sen så ska jag försöka vara lite seriös här nu på bloggen och köra något sminktips! Har ju fått frågan om det inte kommer något snart så det kanske är dags nu ;) Men har ju inte orkat, sorry :)

Sen får jag inte glömma att nämna att syrran fyller år idag! 19 hela år är du nu.. Ha en bra dag (på jobbet) !

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0