inte mycket att skriva om

Hej! Nu har Jocke precis åkt hem för att äta och sen träna, jag själv har också precis ätit mat och tänker gå ut och springa snart. Ska bara vänta på att maten ska smälta lite.. Tar nog inte en så lång tur idag utan bara så jag får röra lite på mig.. Sen ikväll ska jag med Jossa till grums och titta på fotboll.

Det finns inte mycket att skriva om här i bloggen nu när man inte gör så mycket under dagarna, haha.. Men har lovat mig själv att inte sitta och slösa bort någon dag under lovet nu, det känns så onödigt! Så säg till om ni har några planer så hänger jag nog på direkt ska ni se.

Vi hörs! Puss&kram




Mitt uppe i allt så kom jag ju på en sak! Att igår för två år sedan var dagen då jag och Jocke blev tillsammans.. Visst är det kanske lite konstigt att vi glömde bort det eftersom det är ett ganska viktigt datum, hehe. Men på ett sätt kan man ju säga att vi inte riktigt har varit tillsammans i två år eftersom det var ett uppehåll ett tag i höstas.. Men det uppehållet räknas knappt har vi bestämt och på ett sätt gjorde det nog något bra eftersom vi älskar varandra så himla mycket fortfarande, om inte mer! Alla gör sina misstag ibland.. Men kan bara säga att du är mitt allt älskling och jag älskar dig så himla mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0