klantig :S

hejhej! nu har jag nyss kommit hem typ, och dagen idag har varit skön kan jag lova! började med att diskutera som vi som vanligtvis gör nu på våra lektioner och sedan hade vi en rast och då fick vi reda på att FIK sålde asbilliga kakor så då sprang vi dit och köpte oss lite godsaker och det visade sig att kakorna och chokladrutorna kostade 1 krona! efter lunchen sen så åkte vi till universitetet och tittade på att UF-företag, men vi tröttnade ganska snabbt och satte oss i solen istället. Och det var så varmt så att man kunde sitta i t-shirt , åh vad vårkänslor man fick! efter skolan så tog jag mej en tur till ungdomsmottagningen och hämtade ut nya p-piller och jag träffade även linnea där. Mycket trevligt! Just nu väntar jag på mat , men måste bara berätta om hur klantig jag var när jag kom hem från skolan!

jag hade ju lovat mamma att sätta på två tvättmaskiner direkt när jag kom hem så det första jag gjorde var att ta tvätten ner till tvättstugan och började stoppa in kläderna i den första tvättmaskinen och sätter på den, sedan börjar jag stoppa in de andra kläderna i den andra tvättmaskinen. Och precis när jag ska gå upp igen så hittar jag inte min mobil och då kom jag på att jag hade lagt den bland smutskläderna (fråga mej inte varför). Så då hade jag ju stoppat in mobilen i tvättmaskinen! så fort som jag kan försöker jag få upp tvättmaskinen men den är ju i full gång och så fanns det ingen stoppknapp! så jag drar upp den ändå och allt är jätteblött och för att inte blöta ner hela golvet så sträcker jag in handen bland tvätten och vattnet och som tur var så lyste mobilen och spelade någon konstig video. Men ut kom den iaf! så jag har suttit med hårblåsen ett tag och nu ligger den ovanför ett element. Får bara hoppas på att den funkar sen. Jag är alltid så klantig av mej..



Nej maten är klar nu så ska käka. Måste ju hinna smälta det lite innan jag och josse ska träna. Vi hörs! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0