bikini

Hej! Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, visst jag sov några timmat förut men är ändå lika trött. Kan vara ganska bra att få sova ut också.. Har faktiskt suttit och tittat på lite bikinis/bikinier (vad säger man?) till sommaren och hittade en söt på asos.com. Vill så gärna ha en bikini som ingen annan har.. Det är så tråkigt att köpa en och så kommer typ tre stycken med en likadan.. Visst det gör väl inget , men det är ju liksom inte lika kul..

Är sugen på en bikini med mycket färg och så hittade jag en orange/röd jättesöt!





Vad tycker ni? Jag tyckte den va jättesöt och så älskar jag färgen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefin verkligen :) !

2009-05-24 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0