är jag töntig?

Nu har jag precis tittat klart på ett avsnitt av OTH, kul att de börjar visa det från säsong ett igen på tv:n. Har ju även gjort klart engelskauppgiften nu, eller är nästan klar men det blir så töntigt! Det blir det alltid om man ska skriva om sig själv och speciellt när man skulle skriva om något som har förändrat ens liv. Låter ju som att man har gått igenom världens grej.. Låter det lika töntigt för resten av klassen också eller ? Det är så töntigt så att jag nästan inte vågar lämna in det, haha.

Härligt, nu sa mamma att det är mat också! Perfekt.

Efter maten blir det nog lite gossip girl och sen ikväll ska jag åka upp till ishallen och se på hockey. Var ett tag sen sist faktiskt.



Haha, jag skrattar ihjäl mig åt den här bilden också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0