nyklippt

Nu är jag äntligen nyklippt! Blev topparna och en rejäl urtunning av håret samt en liten snedlugg. Kul med en liten förändring ibland och jag blev jättenöjd så tack Issa! Har blivit nöjd varje gång jag klippt mig där och det är nog första gången jag hittat en bra frisör! (Förutom Malin då:P)

Känns så fräscht när man är nyklippt också! Håret ser mycket friskare ut och jag tycker faktiskt man känner sig fräschare överhuvudtaget. De senaste dagarna har jag bara känt mig allmänt skabbig och inte ens tyckt det varit någon idé att göra i ordning håret eftersom det var så slitet.. Men nu är det fint igen!





Det är kul att lämna frisörstolen och se att halva håret ligger på golvet! Jag överdriver inte det låg en hel peruk på golvet efter att jag hade tunnat ur det! Skulle nästan kunna sälja det till löshår kanske ? Haha


Kommentarer
Postat av: Isabell

Vi Hade kunnat gjort en peruk av det elin ;D haha

2009-11-04 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0