090913

Godmorgon! Nattens sömn behövdes verkligen. Känner mig nästan som en ny människa.. Ligger fortfarande kvar i sängen och myser men ska alldeles strax gå upp och äta lite frukost. Sen ska jag ta mig en promenad och möta upp Conrad och gå och titta på innebandy med honom, haha. Fint väder är det ju ute nu så det ska bli skönt med en promenad. Men jag har ju tyvärr inte lika fint väder som syrran som just nu är i cypern! Förstår ni vad avundsjuk jag är ?!? Jag vill också utomlands! Ska inte säga för mycket men det lutar faktiskt åt att jag också ska åka detta året..

Jaja, blir nog mer uppdatering senare kära läsare ;) Har ju match senare, så håll tummarna!

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej, vad bra :) Jo, jag har haft det bra också. Håller tummarna för matchen nu :D

2009-09-13 @ 10:06:31
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0