nya kontakter

Hej bloggen! Nu blir det än en gång ett inlägg så här sent på kvällen men anledningen till det är att jag har varit och tittat på handboll och hockey nu efter praktiken. Idag har dagen varit så otroligt seg, som vanligt på tisdagar alltså. Men morgonen var lite annorlunda. Jag nämnde ju för er att jag skulle få en modell att sminka och det var Viktoria från dansstudion (dans companiet) som kom. Och det var jättekul att sminka henne! Blev lite grönt och guldig partymakeup, men ändå lite mer diskret och det var jättesnygg och hon blev väldigt nöjd själv och tyckte jag var duktig. Och när jag sminkade henne fick jag jättebra kontakt och började prata om vår linje.. Så jag fick hennes mailadress och nummer så vi kommer nog samarbeta i framtiden om hon har någon dansuppvisning och så! Så stilare nu har jag fixat något riktigt roligt projekt vi kan få vara med om. Känns riktigt bra att knyta kontakter redan nu faktiskt!

Kan ju även säga att sminkningen höll väldigt bra. Jag sminkade henne ju klockan tio och klockan sex på kvällen kom hon förbi och visade att det fortfarande höll sig även om hon haft lektioner och varit på lekland och så. Och det är ju bra!

Nej gud förlåt, men det var så roligt att sminka så jag är helt uppe i varv! :D



you know i love this..

Sov så gott, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul!! :)

2009-09-17 @ 10:53:05
URL: http://sandrawivhammar.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0