gameday

Äntligen är det fredag och helgen är här. Dock har jag inget speciellt inplanerat men det kanske är bra för mig att vila upp mig för en gångs skull. Mitt liv snurrar på i bra tempo i stort sett varje dag och det är inte många dagar jag har för bara mig själv. Så när jag väl får en ledig dag så blir jag lite rastlös. Men som tur är finns det alltid saker att göra! Och även om det känns dötrist att bara sitta hemma så kan det vara ganska skönt på samma gång.

Idag ska jag faktiskt spela match mot Kila/Sifhälla som gick upp en division förra året. Ska bli riktigt kul att spela! Hoppas bara på att mina ben inte är lika döda som de var förra matchen för idag blir det mycket löpning i 90 minuter känner jag på mig.

Ska faktiskt ta och ladda upp med lite mat i magen nu och sen fortsätta dunka musik för att bli ännu med laddad! Önska mig och laget lycka till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0