match!

Ska snart kila iväg mot strandvallen för samling. Helgens andra match väntar och denna gången spelar vi mot skoghall. Är faktiskt riktigt sugen på match nu eftersom det gick upp för mig att jag inte kommer kunna träna något den kommande veckan. Jag jobbar faktiskt måndag, tisdag, onsdag och torsdag denna vecka! Plus att jag går i skolan samtidigt. Visst är det kul med jobb men ibland kan det vara skönt med lite fritid också! Som tur är så är tre av dagarna jobb på makeupstore, då känns det i alla fall kul att gå dit! :)

Nästa helg tror jag vi har spelledigt också eftersom det är valborg och första maj och allt det där. Och veckan efter det har vi redan seriepremiär! Allt går så fort nu så det är nästan lite svårt att hänga med ibland..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0