ber om ursäkt med ett bildregn

Har varit tomt ett tag men har faktiskt haft väldigt mycket att göra. Har pluggat, jobbat, festat, umgåtts med min pojkvän, haft kalas för min lillebror, jobbat med projektarbetet, gått i skolan och idag har jag varit på arbetsintervju. Så jag har inte haft mycket tid över till datorn. Intervjun kändes bra förövrigt.. Istället för att skriva om det jag gjort så bjuder jag på ett bildregn från dagarna som jag inte bloggat något på.

Kan ju även berätta att min röst är helt borta! Men om man festar får man skylla sig själv..



























Hittade nya roliga inställningar på kameran idag också, till exempel fish eye! Tog mig några månader att hitta haha..

Kommentarer
Postat av: hallis

hahahah underbara bilder!

2010-12-06 @ 23:26:44
URL: http://vhallberg.blogg.se/
Postat av: Jujja

haha, ni är bäst!

2010-12-07 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0