en händelserik dag

Har varit en riktig händelserik dag idag må jag säga! Både bra och dåligt. Kan ju säga att det är många saker jag kan pricka av från min att-göra-lista-innan-jag-dör hahaha. Några saker är att bryta mot körreglerna och åka fel håll på enkelriktad väg (dock medvetet), sedan köra ut på fel sida vägen(!!!!!) och få min första p-bot!
Sedan har det även hänt bra saker, till exempel som att ha sett frozen diamonds visningen i löfbergs lila arena (den var dock inte så bra som jag trott :/) och köpt studentklänning! Ett extra plus med den var att de hade 40% på klänningar idag och imorgon!!

Ska gå och lägga mig nu för det händer minst lika mycket roligt imorgon! Nobeldagen + projektarbete med Cindy min kusin som modell!

Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0