GRATTIS LILLEBROR

Detta är mitt första tidsinställda inlägg som jag testar nu! Min lillebror fyller nämligen moppe idag så jag måste ju passa på att få upp ett inlägg och skriva grattis till han! Tänk liksom att han redan är 15 år!! byxmyndig och grejer.. Nej fy sånna tankar ska jag inte ha! Haha i mina ögon kommer han alltid vara 8 år den stackaren ;)

Hade ångest över vad jag skulle köpa till han i present eftersom det är skitsvårt att köpa något till en kille som fyller 15! Så det här blev min present!



Erik, om du nu mot förmodan skulle läsa min blogg så önskar jag dig grattis (igen) och hoppas att du får en riktigt bra födelsedag! Tårtan får vi ta på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0