humörsvängning?

Nu har jag precis kommit hem från fotbollsmötet och ärligt talat ska jag säga att jag inte blev mycket klokare av det egentligen, fick i alla fall träffa några ur laget och det var trevligt.

Kan ju säga att min dag fick en väldig vändning när jag kom till skolan. Det började med att vi beställde studentmössa och då blev man riktigt sugen på att ta studenten, det kändes att nu är det på riktigt. Sen efter skolan gick jag och några brudar runt på några resebyråer och checkade läget och bestämde oss för att boka preliminärt för hela klassen till Zankythos, låter helt underbart!

Dock har det kommit fram nu genom recensioner på internet att hotellet tydligen suger.. Vet dock inte vad jag ska säga om det eftersom det är en studentresa vi ska på och jag inte förväntat mig att få lyx. Men det kommer nog ordna sig! Hon på resebyrån var i alla fall världens gulligaste och vi satt kvar där länge och käkade nästan slut på deras godis och tittade på bilder på ön och vad det fanns för saker att göra där.

Sen en sak som gjorde min dag: Jag fick ett samtal från burger king och svaret att jag fått jobbet!!!!!!





Sitter med en kopp te och en stor godispåse från nöjesbutiken! Känner mig en aning deppig nu igen mot kvällen och min kopp beskriver min känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0