julbord på blue moon bar

Igår var jag med pojkvännen och hans arbetskamrater på julbord på blue moon. Jag som inte ens tycker om julmat var lite skeptiskt till att följa med från början men bestämde mig för att hänga med ändå för att se showen. När vi kom dit var det fullt med folk och så fick vi bordet närmast scenen, så vi satt jättebra! När vi skulle ta oss mat blev jag faktiskt förvånad över vad mycket gott det fanns, så jag blev proppmätt! Det värsta var ju att jag inte hade räknat med det så jag hade planerat efterrätt och den tryckte jag ned tills jag nästan var illamående!

Showen var helt grym också! Artisterna var E-type, Arvingarna, Elin Lanto, cookies n' beans och bröderna Rongedal och det var så grymt så att när det väl var slut så ville man bara ha mer! Hade en så himla trevlig kväll så jag är väldigt glad över att jag följde med! Hade ju dock kameran i väskan som jag hängde in i garderoben..

Idag har dagen bestått av jobb. Gjorde mitt första pass på BK och det var som en hönsgård på morgonen när vi var dubbel personal pga alla nya som skulle utbildas. Blev lite bättre mot mitten av dagen när resten av "de nya" åkte hem och jag var kvar för att jag inte kan jobba imorgon. Stressigt kan jag lova att det är! Speciellt när det kommer danskar..

Var en dansk som sa något till mig och jag sa va? Han sa samma sak igen och jag sa va? Han upprepade det än en gång och jag stod där som ett frågetecken och sa va? Då kom någon som fattade vad han sa och översatte åt mig! Snacka om att jag kände mig dum!

Så här snygg är jag i alla fall när jag jobbar! Kanske ska skapa en ny trend ?



Michael Jackson pose haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0