regnmoln över mitt huvud?

Var det bara i slottsbron som det regnade imorse eller ? Såg att det regnade när jag skulle springa bussen så det var paraply som gällde. Och det var tur att jag valde det eftersom det kom en ordentlig skur! Men sen när jag kommer fram till stan så var det snustorrt på vägarna och inte ett moln på himlen, och där gick jag som ett fån med ett paraply i handen! Fick sedan veta att det inte hade regnat i grums heller och då undrade jag verkligen vad det var för fel! Hade gud placerat ett regnmoln just över mig imorse eller ?

Dagen förövrigt har varit bra och regnfri tills jag slutade skolan, och det är väl typiskt.. Efter skolan mötte jag upp Natta för att fixa presenter till både Anna och Josefine som har fyllt år nyss. Var riktigt kul faktiskt! Och vi fick även med ett litet extrapaket till en annan person som dock inte fyller år men som fick det ändå eftersom det passade så bra! Fast Natta, jag tror vi råkade få liiiiite fel storlek! hahahahha..

Det enda jag har hunnit med efter skolan är träning, och det gick faktiskt riktigt segt idag. Men så är det väl ibland. Känner att påsklovet kommer helt perfekt nu. Och vet ni vad det bästa är ? Jo jag är helt ledig denna helgen! Inget jobb eller fotbollsmatcher. Ovanligt! Så det är fritt fram att höra av sig under helgen då. Jag kommer ju ha mycket ledig tid som jag inte är van vid så.

Men nu ska jag sova så jag är utvilad för imorgon. Har nämligen prov i brud/balmakeup och Issa ska komma till skolan och vara modell för mig! Och på tal om balmakeup så har man ju hört lite rykten och så och är det någon som vill ha hjälp med det så är det bara att höra av sig så ska vi lösa det! Priser och så är inte bestämt med eftersom jag är under utbildning så blir det ju lite billigare än hos andra "proffs".

Oj, blev visst lite längre inlägg än vad jag hade tänkt.  Puss&godnatt



Och grattis Desse som blev myndig idag! Ta det lugnt på ankan ikväll och dansa lite för mig också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0