ett jobb avslutat, ett annat på g?

Hej idag har jag jobbat och det som skulle hända på jobbet idag var faktiskt att jag skulle säga upp mig. Som telefonförsöljare alltså. Och det gjorde jag! Jag har faktiskt kämpat på i över ett halvår nu och från början trodde jag att jag bara skulle vara kvar en eller två månader.. Men nu kände jag i alla fall att jag har för mycket att göra. Fotbollen, skolan och extrajobbet på makeupstore tar all tid samtidigt som jag vill kunna leva också. Har en månad kvar att jobba nu och sen är jobbet på makalös över.

Kan bara säga det till alla andra som funderar på att extrajobba där att det är faktiskt värt det! Jag har lärt mig en hel del och även om det är ett skitjobb ibland så tjänar man faktiskt pengar. Jag ångrar mig inte det minsta att jag har jobbat där utan ser det som en riktigt bra erfarenhet och upplevelse.

Det roliga med dagen idag var att jag fick ett samtal från Rasta (restaurangen jag sökt sommarjobb på) där de sa att de ville att jag skulle komma på en arbetsintervju på fredag! Blev jätteglad såklart eftersom jag inte har haft några direkta planer på sommarjobb egentligen. Så samma dag som jag avslutade ett jobb kanske jag har möjlighet att få ett nytt! Det verkar nästan lite som att jobben jagar mig, haha ;)

Dagens:



Oversizetröja - monki
Linne - gina
Halsband - indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0