är potatis ett djur? nääää

Oj vad jag känner mig bra nu! Blev klar med CV:t, personliga brevet och labbrapporten till laborationen vi gjorde idag på lektionen! Tog mig ett tag att klura ut om en potatis hade växtceller eller inte, men sen kom jag på att den kan ju inte ha djurceller heller! Hahahha smart va?

Min älskade pojkvän är ju borta i västerås ända till fredag och jobbar. Så jag har ingen att spendera kvällarna med denna veckan. Kanske är det därför jag för en gångs skull har fått något gjort? ;)

Nej nu ska jag lägga mig och ladda upp för sista praktikveckan som kommer vara på Nova, Jennys frisörsalong! Och jag har inte en aning om vad jag kommer få göra, om jag ens kan göra något! Haha men alltid kul att kika på frisörers arbete.. Jag har ju mina små framtidsplaner där kanske en frisörkurs är planerad.


Föresten har jag budat hem ett par coola kängor från tradera! De såg iaf coola ut på bilden! 82 kronor fick jag dem för inklusive frakt!!!! Lite second hand stil på det hela och hoppas dom passar. Annars är det ju inte så svårt att lägga ut dem igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0