frozen diamonds

Hej idag har jag jobbar på makeupstore hela dagen och det har verkligen varit full fart! Man får inte en lugn stund längre när alla julklappsgalningarna är ute! Har även fått ett samtal från burger king, så den 6e december ska jag dit för intervju. Alltid ett framsteg men kommer nog bli tufft att bli utvald. Sist jag var på arbetsintervju så var jag inte så väl förberedd haha.

Fick sminka mig i den nya frozen diamonds looken idag för första gången vilket var kul! Hade tröttnat så på extremelooken så det var skönt med något nytt. Köpte även med mig det mörkröd/bruna läppstiftet havanna hem. Har fått ett sug på mörka läppar den senaste!

Ni har väl inte missat att makeupstore ska ha sin frozen diamonds modevisning den 9e december i löfbergs lila arena i periodpausen av matchen mellan färjestad och hv71? Jag ska självklart dit för den visningen vill jag verkligen inte missa! Det är konståkare som kommer åka runt som vackra isprinsessor, gaaah vad vackert det kommer vara.



I öronen har jag kristaller från makeupstore som vi har gjort själva. Kristallerna är faktiskt till för de fina julpaketen egentligen!



Kommentera gärna och ställ lite frågor om ni undrar något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0