glitter igen!



Naglarna har hunnit bli långa och fina nu den senaste tiden. Jag har ju turen att ha starka naglar så det är inte mycket jobb mer än att jag måste fila dem ofta eftersom de växer som ogräs! Peelade även händerna och nagelbanden med en vanlig ansiktspeeling och smörjde in dem med handcreme innan jag målade naglarna för att få riktigt mjuka och fina händer.



Målade naglarna röda och doppade dem i ett rött glitter och målade sedan ett genomskinligt topplack över. Blev inte så bra på bild, så är mycket coolare i verkligheten! Rött passade bra nu när jag ska till nöjes halloweenfest tänkte jag.



Hände en olycka med glittret också.. Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0