glitter på naglarna

Jobbade från två till sex igår och efter jobbet tittade jag på hemmapremiären för boltic. Blev dock en ganska tung förlust men det var ju inte så oväntat heller eftersom de mötte hammarby som jag tror var i elitseriefinalen förra året.

Ska snart åka iväg till stan och sen vidare till torsby med Lina för att sminka modeller. Kameran kommer vara med så bjuder på lite bilder imorgon.

Ska visa er mina naglar som jag gjorde för några dagar sen. Det enda ni behöver är ett nagellack i valfri färg, ett glitter i valfri färg och ett överlack. Måla först färgen, doppa sedan naglarna i glittret så som ni vill ha det och måla över med överlacket. Svårare än så är det inte!





Och visst blir det fint! Jag älskar glitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0