helgen

Hallå! Varit ett litet uppehåll under helgen. Men som ni säkert listat ut så har jag inte dött utan haft en väldigt rolig helg, dock utan bloggande. Under fredagen jobbade vi ju med projektarbetet och lördagen jobbade jag på mus. Sen blev det utgång och eftersom vi inte orkade dra till något annat ställe än score så var det faktiskt där vi hamnade! Och tro det är eller ej, jag hade skitkul! Var ju ute med ett härligt gäng också så kunde ju inte bli annat än bra! Söndagen blev en heldag på tingvalla isstadion, först tittade jag på min lillebrors match och sen på min pojkväns match. Tyvärr blev det två förluster..








Och som ni ser så är jag knallorange i håret! Ser bedrövlig ut! Men nu har jag duschat ur den värsta färgen och har bokat tid för nyfärgning på onsdag. Ska försöka få tillbaka min naturliga hårfärg så jag slipper utväxt så kommer nog bli lite mörkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0