klubbkväll

Ikväll har jag jobbat på klubbkvällen och då gick vi igenom den nya cremen the velvet creme! Var riktigt trevligt med mingel och mycket shoppande såklart eftersom alla som hade anmält sig hade 20 % på hela butiken just under klubbkvällen. Så missa inte att anmäla er till nästa klubbkväll! Och varför inte kika in och bli medlem? Då får ni 5 % varje gång ni handlar och alla erbjudanden rakt ner i mailen istället ;)

Kvällens frozen diamonds make:





Jag har använt mig av:
 
High tech lighter - platina
Microshadow - satin
Microshadow - winterland
Eyedust - victory
Eyedust - brilliance
Eyepencil - crazy lazy
Coloured mascara - turquise (på underfransarna)
Blush - chic
Strazz - diamond
(allt är från makeupstore)

Kan tipsa om eyedusten brilliance. Den är grymt snygg och avslutar man med den över maken så blir det lite skimmrigt/frostigt vilket hela denna looken går ut på! Sen är ju ögonpennan en annan rolig och lättvindig produkt som gör en tråkig makeup mycket roligare på några sekunder! Finns i många olika färger och konsistenser.

Och genom att applicera några strasstenar i ögonvrån (som jag gjort på bilden) är också något som är snygg och enkelt!

(läpparna på bilden är dock neutrala eftersom bilden är tagen när jag kommit hem, men för att avsluta denna look på ett enkelt sätt skulle jag applicera lipglosset frozen som är ett genomskinligt glans med glitter i. För er som älskar lipglosset vide och marbella så är detta en annan variant! Kan ju säga att det just nu är slutsålt, så det är verkligen populärt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0