lördagsstädning på g!

Hejsan! Mår ni bra en lördag som denna? Jag har äntligen fått sova ut denna morgonen, och nej jag har inte sovit till nu. Men ända till elva fick jag sova idag! Vilket var riktigt skönt. Åkte till stan med Josefine och hennes mamma och gick lite på stan, sen åkte vi till sundsta och kollade på handboll. Hellton mot Tumba. Matchen slutade oavgjort konstigt nog.. Känns inte som det är ofta en handbollsmatch slutar oavgjort.

Denna lördagskvällen blir riktigt lugn. Håller på att städa mitt rum. Har inte städat på väääldigt länge så nu var det dags.

Igår jobbade vi ju med projektarbetet och som jag nämnde så tog vi kort på oss själva. Alltså en gruppbild på mig, Sofia, Malin och Louise. Tror bilderna blev riktigt bra faktiskt! Plus att jag tog några enskilda bilder på mig som jag kan ha här i bloggen. Ska be Ida göra en riktigt snygg design till det också ;)

Tänkte bjuda er på en väldigt rolig sak! En bild som jag skrattar väldigt mycket åt och som egentligen är lite äcklig! MINA FÖTTER!!!! Haha, jag visste att jag hade grym fotsvett men inte så här illa! Efter någon timmes fotograferande i ett par instängda stövletter så blev det såhär:

Nästan så det ser ut som jag varit ute och sprungit! Hahhaha (jag tycker bara det är roligt, förlåt till er som tycker det är äckligt!)



Jag stortrivs som brunett igen också! Lämna gärna en kommentar om hur ni tyckte att det blev, bra eller dåligt? :)


Kommentarer
Postat av: emma

blev skitfint elin! jag funderar seriöst på att färga några nyanser mörkare. typ som du hade innan kanske. vad tror du om det?

2010-11-21 @ 12:01:24
URL: http://emmasnorgeliv.blogg.se/
Postat av: elin

Tror det kan bli riktigt snyggt! Då slipper du ju utväxt också :)

2010-11-21 @ 16:06:53
Postat av: bergh

Jag tycker du gör dig rätt i det där : )

2010-11-21 @ 16:46:38
Postat av: emma

Skönt att höra! blir nog nästa gång jag kommer hem då =) har redan pratat med frissan ;)

2010-11-21 @ 16:50:27
Postat av: Anonym

jättefint!

2010-11-22 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0