nyvaken

Nu har en ny vecka startat och denna veckan har vi inte längre praktik! Så nu blir det inte en lugn stund på nobel mer! Ska bli skönt att komma tillbaka och träffa alla igen och även komma in i rutinerna + att det blir kortare dagar. Så äntligen kan jag börja träna igen! Idag hade vi sovmorgon eller vi fick jobba hemma med historian så jag passade på att sova lite längre. Gick upp vid nio och satte mig och gjorde klart analysen av novellen. Har ju resursdag imorgon och då ska jag bli klar med alla skoluppgifter jag har just nu! Bra mål va? Ska fan klara det också så jag slipper ha något efter mig..

Ska äta lite frukost nu och sen åka iväg till sundsta för att ha idrott. Sen blir det bara en timmes nk eftersom den halva klassen ska ha laboration, skönt med en kort dag!

Solen lyser och det är 12 minusgrader ute, långkallingar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0