praktik

Hallå! Har varit på praktik hela dagen och det har väl inte hänt något direkt speciellt. En liten tråkig sak som hände idag som inte gäller praktiken var att min lön krånglar och inte kommit in på kontot. Och jag hade ju bokat biobiljetter till Harry Potter som jag tjatat på Jocke att jag ville se ända sen premiären men nu när inte pengarna hade kommit in så fick jag avboka biljetterna eftersom jag inte kunde hämta ut dom. Som tur är så ska han ta med mig på söndag så det är ju bara boka nya, men vi kanske inte får lika bra platser.. Hoppas pengarna kommit in imorgon för då hade jag ju tänkt köpa julklappar.

Ska sätta mig nu och göra analysen på en novell nu som ska vara inne senast denna veckan. Tycker det är svårt att hinna med skolan när man har praktik så hade helt glömt bort den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0