resursdag

Idag har jag resursdag så idag fick jag än en gång sovmorgon. Har gjort klart och skickat in en uppgift som är vääääldigt sen, skulle varit inlämnad förra året innan jul.. Men nu är det inne och det känns skönt! Aldrig hänt förut att jag varit så sen med en uppgift faktiskt.

Ska sätta mig och börja med historiauppgiften nu så jag i alla fall har börjat med den. Det där som jag sa för någon dag sen att jag skulle bli klar med alla uppgifter, det stämmer inte. Jag kommer inte bli klar men däremot komma en bra bit på vägen. Ska in till stan sen för att samla lite information inför reportaget vi ska göra på svenskan sen ikväll ska jag jobba på makeupstores klubbkväll mellan 18.45 till 21.00 så det kommer bli en sen kväll för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0