ur portfolion

Sminkningen förut blev lite annorlunda men snygg och med mycket läppar! Blev dock inte nöjd med bilderna som ska vara med i tidningen. Men det ligger nog hos mig själv eftersom jag aldrig tycker jag blir bra på kort..

Har skickat en mängd mail nu till massor av fotografer och fått svar av en. Vilket var jättekul! Ett litet framsteg i alla fall. Blev dock ingen praktikplats men eventuellt något samarbete i framtiden som lät spännande.

Tänkte att jag skulle bjuda på de senaste bilderna till projektarbetet!

Och som jag sagt tidigare, men kanske inte många uppfattat så är bilderna inte redigerade än.

Modell: Josefine Göransson
Smink/hår: Jag
Fotograf: Sofia Gård och Louise Högberg





Modell: Sofia Gård
Smink/hår: Jag
Fotograf: Louise Högberg





Modell: Erika Larsson
Smink/hår: Jag
Fotograf: Sofia Gård och Louise Högberg





Visst är Erika grymt snygg! Älskar platsen vi fotade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0