nostalgimusik!

Hejsan! Praktiken idag har varit bra, har varit en lugn dag eftersom de flesta verkar stannat inne i detta snöovädret. Har varit en ganska rolig dag idag också eftersom alla knäppa människor har kommit idag. Och vi som jobbade var lite övertrötta så det blev en del skratt bak på lagret!

Har varit sjukt trött hela dagen idag och det kan nog bero på att jag knappt sovit något inatt. Vaknade av att jag hade grymt ont i magen och det onda satt under bröstkorgen också så det kändes inte som jag fick någon luft. Så jag sov väldigt konstigt inatt eftersom jag inte vågade somna ordentligt om jag typ skulle kvävas eller något! Haha fast ja jag vet att jag inte skulle ha gjort det.

Tänkte bjuda er på några härliga låtar som kanske många av er minns? Ni som läser min blogg som har känt mig sedan mellanstadiet känner säkert igen denna låten! Jag och Josefine var nämligen jätteseriösa med att bli artister, så vi sjöng, gjorde egna låtar och sjöng på olika shower i skolan. Denna låt sjöng vi en gång en luciachow! Och anledningen till låten var att det var den enda vi hade i karaokeversion! Haha.. Har det inspelat på något band här hemma så jag ska försöka att få över det till någon dator om det ens går?

Och föresten, visste ni att jag och Josefine skickade in ett bidrag till lilla melodifestivalen och gjorde en "musikvideo" till den också! Dock fick vi aldrig tillbaka den..



Denna låten dansade jag, Sandra, Bella och Jessica till i fyran när vi var med i småstjärnorna som dom kallade det! Kan låten utantill än hahah vad illa..



Och denna låten, har väl alla dansat till!? Åh vad jag saknar att vara liten! Fast när jag var så liten tyckte jag faktiskt att jag var väldigt stor, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0