då var det dags att göra något åt håret igen

Har ju äntligen bokat klipptid för mitt hår också. Är riktigt välbehövligt eftersom jag kommit till en sån fas där håret ser (läs: känns) förjävligt ut hur mycket jag än fixar i ordning det. Ska testa ett nytt ställe att klippa mig på nu. På hair & face i mitt i city. Det var riktigt billigt att klippa sig där konstigt nog men det är alltid bra för plånboken. Ska klippa av en rejäl bit nu eftersom jag tröttnat på mitt urtunnade hår. Jag vill ha jämnlångt hår igen för att få tillbaka det gamla tjocka håret jag hade en gång i tiden. Visst är det tjockt nu med men ser lite konstigt ut i topparna där det blir tunnare, så det ska bort. Antagligen får jag en decimeter kortare hår men ärligt talat gör det mig inget. Tror det kan bli bra!

Är även jäkligt sugen på att färga håret. Men tro inte att jag ska färga det mörkt igen som jag brukar göra varje höst. Nej jag är sugen på att lägga i koppar slingor. Vet inte hur jag ska förklara färgen men vill ha mer varma röd/orangea slingor typ. Något liknande som Lindsay Lohan har på bilderna nedan men kanske inte riktigt så mörkt utan ha kvar mer utav det ljusa håret jag har nu ändå.

Något som skulle passa mig tro? Haha dum fråga, jag har nog haft alla hårfärger som går att ha snart så det kan ju inte bli för hemskt ;) Jag tror det kan bli skitsnyggt om den jag gör det hos verkligen förstår hur jag vill ha det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0