pizza på gång

Sitter hemma hos Jocke nu och tittar på idol. Är riktigt hungrig också eftersom jag inte har käkat sen i skolan! Men jag har ju mig själv att skylla. Kom hem från skolan tio minuter i sex och träningen började sex så det var bara byta om och gå iväg (tur att jag bor nära). Kan ju säga det att den träningen gav inte ett skit. Var helt orklös så jag kunde lika gärna ha suttit bredvid. Men vet ni vad som är bra? Jo jag ska beställa pizza efter idol, göööööött!!

Imorgon har vi en rolig dag framför oss i skolan. Jag ska bli en sjöjungfru och bli fotograferad och sen ska vi sätta igång på riktigt med vårt projektarbete. Det ska bli kul!



förlåt för tråkiga bilder, men min kamera är med mamma till turkiet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0