Börjar få tandläkarskräck..


Nu har jag varit hos tandläkaren och borrat för första gången i mitt liv. Jag tror min tandläkare är nybörjare efterssom sist jag var där på undersökning så tog det en timme och tjugo minuter!! Idag var det inte bättre utan han gav mig två bedövningssprutor som han sprutade in fel så när han började borra gjorde det svinont så han fick ge mig en tredje spruta så nu är jag bedövad i hela munnen!!

Har även hunnit med ett möte med en tjej på communicare om att starta företag så nu är det bara gå till Skatteverket och få dom att hjälpa mig att fixa allt. Anledningen till att jag vill starta företag är att jag ska försöka få lite olika frilansjobb som makeupartist och kunna ta betalt för det jag gör. Sen i framtiden hoppas jag kunna utveckla min idé och skaffa mig en lokal och starta upp ett riktigt koncept och jobba med det jag älskar att göra! Men det är ett tag kvar så innan det ska jag försöka hinna med mycket olika saker för att skaffa mig ännu mer kunskap och upplevelser.

Sitter på bussen in till praktiken nu och idag ska massa modeller fotas för modellagenturen som de ska ha på cut in kitchen. Marielle ville även att jag skulle fotas vilket ska bli jättekul! Hoppas bara bedövningen försvinner innan det..
Hoppas ni får en bra dag! Uppdaterar med bilder ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0