ensam i sthlm

Hej älsklingar!! Sitter just nu på mitt rum på vandrarhemmet här i Stockholm helt ensam. Och för er som inte vet vad jag gör här så tänkte jag berätta det. Är på intensivkurs med makeupstore hela helgen + måndag och åkte från karlstad imorse! Och jag känner mig som världens turist.. Jag hittar ingenting! Hade problem att hitta till huvudkontoret imorse men tillslut kom jag fram.

Idag har vi gått igenom hela hudvårds och spa sortimentet som vi har i makeupstore och gått igenom innehållet i produkterna och vad de gör för olika hudtyper. Märkte faktiskt då att jag redan kan mycket mer än vad jag trodde! Det är faktiskt svårt att kunna innehållsförteckningen för så många olika produkter men jag kan faktiskt något om allt! Fick mig en peeling på slutet av dagen innan jag och några tjejer tog t-banan till vandrarhemmet.

Jag har riktigt tur att det var fler som bodde på samma område som mig! Annars hade jag inte hittat! Vi bor dock inte på samma vandrarhem men det är så pass nära så jag ska kila över dit till morgonen och äta frukost tillsammas med dem.

Tror det kommer bli en riktigt kul helg och att jag kommer lära mig otroligt mycket! Imorgon ska vi ha lite workshops och även få sminka lite förhoppningsvis!

Kan ju även tillägga att jag nästan tror att jag har magsjuka.. Nej jag har inte spytt! Men har mått illa hela natten/dagen och inte kunnat få i mig någon mat! Min mage är helt spänd och jag känner mig hängig.. Jag smakar sådär äckligt sjuk också som man brukar smaka i munnen när man inte är frisk.. Ni vet väl hur det smakar antar jag? Inte gott..

Mår faktiskt bättre nu än vad jag gjort tidigare idag så ska hjälpa kroppen lite ytterligare och lägga mig nu!

Hoppas ni har det bra där hemma i Karlstad! Saknar er!




Kommentarer
Postat av: Emma

Du er så flink syrran =) Snart får du ta dig i kragen och komma hit faktiskt, saknar dig! Puss

2011-02-11 @ 16:39:54
Postat av: dasset

Åh hoppas du har det bra snygging!:) Saknar dig till tusen din galning! <3

2011-02-11 @ 23:59:35
Postat av: liniz

uppdatering ???:)

2011-02-21 @ 09:09:32
Postat av: Mayo

Gillar din blogg ! Checka min ! :)

2011-02-21 @ 18:59:18
URL: http://witchorbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0