ååååååh

Desirée kom och hälsade på mig igår och var med mig i butiken nästan hela dagen! Var riktigt sött av henne eftersom tiden hade gått väldigt långsamt eftersom det inte hände så mycket.. Vi dunkade musik och var riktigt fula här i butiken och tog lite kort som vi dog när vi såg!

Efter stängning drog vi hem till henne och duschade och gjorde oss i ordning och började förfesta när Sandra kom.. Sen drog vi vidare till blue moon och club moments premiär som inte var det roligaste direkt.. Vi drog ganska tidigt men då mötte jag upp Martin och Peter som var på väg till blue moon så det var bara att gå in igen! Men det skulle jag inte ha gjort.. Jag vet inte hur jag lyckas men på något sätt gör jag det så nu är jag ett kort, en mobil och en kamera fattigare.. Fyfan! Är så irriterad på mig själv! Det är typiskt mig.. Jag håller tummarna för att ingen tagit den och att dom hittar den idag men det är ju som att önska snö mitt på sommaren..

Nej nu får jag liva upp stämningen med lite bilder!!
Visst är jag lite lik skurt!? hahaha
Man kan väl inte säga annat än att vi är så fula och ni som inte skrattar är tråkiga! Det här är verkligen min och Desses humor! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0