balklänningar

Är lite stressad för balen eftersom jag inte hittat balklänning nu och det är egentligen sent att vara ute nu.. Det är jätte urplockat överallt och allt nytt finns inte kvar. Men jag har faktiskt spanat runt lite på nätet och hittat ett par riktigt snygga klänningar som jag skulle kunna tänka mig ha! Ska faktiskt till göteborg nästa helg och titta.
Bjuder på lite bilder på inspiration som jag hittat.. Inte direkt någon färg på de bilderna som jag vill ha men flera av dom finns i fler färger som tur är!
Den här är helt otrolig! exakt en sån modell jag vill ha fast enfärgad och det finns den i! Så den ska jag titta på till helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer första klänningen ifrån? länk? Rå snygg

2011-01-30 @ 17:10:39
Postat av: Felicia

om du är intresserad av en svart klänning kan du få köpa min billigt :-)

2011-01-30 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0