long time ago..

Det händer så mycket i mitt liv nu känns det som.. Allt rullar på av bara farten.. Har tre jobb + skolan att sköta och jobbet på makeupstore går före allt. Det är mitt framtida yrke och det är det jag vill satsa på så varför inte börja redan nu? Jag vet att flera tycker att jag borde sakta ned lite och ta det lite lugnt men det går inte.. Jag vet inte varför men jag är väl helt enkelt inte en person som kan ta det lugnt.. 

Ikväll är första kvällen på länge som jag bara kom hem efter jobbet kröp ned i sängen och satte på datorn.. Det låter jättetråkigt men för mig var det riktigt skönt att få lite tid ensam.

Jag sover dåligt på nätterna och har svårt att sova, försover mig tyvärr ibland pga det varje dag ser ut så att jag först är i skolan och åker direkt iväg på jobb eller något annat efter den. Har jag en ledig eftermiddag orkar jag heller inte åka hem utan är kvar i stan och fikar bort massa tid istället..

Har kommit på mig själv nu de senaste dagarna att shoppa otroligt mycket smink.. Handlade först smink för en tusenlapp på MUS och sen tipsade Stina mig om en sida med asbilligt smink som tydligen var riktigt bra så då klickade jag hem typ tio produkter som kanske kostade några hundra bara. Ska länka sidan här så ni också kan kika in ;) eyeslipsface.com

Har även letat i hela karlstad efter en skinnjacka och tydligen är det dåligt med det! Skor är jag också jävligt sugen på och har hittat ett par döläckra skor på nelly nyss!

Fatta vad snyggt till bruna ben!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0