ofelia

Igår var det tjejkväll på nöjes med Nelly.com som delade ut 100 par skor och så fick man goodiebags från olika butiker härifrån karlstad. Tjejkvällen var riktigt lyckad och alla som var där var så nöjda! Jag med eftersom jag klickade hem två par skor som var assnygga! Kvällen fortsatte med afrojack och mycket bra folk! Jag var jättenöjd!





De fina värdinnorna för Nelly.com ;)




Imorse däremot var det inte så kul att gå upp tidigt.. Vår linje stil, hälsa & image hade nämligen en visning på IKEA idag där vi visade upp deras tyger. Vi har alltså skapat kläder och accesoarer av IKEAs sortiment och visningen gick jättebra. Jag fick ju ställa upp som modell eftersom vår modell fick förhinder. 

Det var faktiskt riktigt kul att gå visningen eftersom helheten på vår look blev så cool! Alla andras också för den delen, men jag måste säga att jag är stolt över mig själv, Sandra och Desirée som har skapat det vi gjort! Det ligger en del arbete bakom det och det var det värt!



Visst är håret snyggt! Bra jobbat brudar!!



Hela outfiten! Släpet var inte det mest praktiska att gå på catwalken med eftersom jag fastnade hela tiden.. Fast det var nog bara jag som märkte. Extremt och snyggt blev det i alla fall! Den lila byxressen skulle man nästan kunna använda om man sydde den mer noggrann :)



Dessa coola armbanden gjorde vi av två gafflar. Får tacka läraren på plåt i skolan så mycket för att han hjälpte oss att böja dom. Skulle de inte vara så farliga skulle jag absolut använda dom!! Dom är ju bra att ha när man vill gå före i kö eller om det är trångt ;) haha

Halsbandet på bilderna ovanför har vi också gjort.. men armbanden är jag kär i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0