vad vill du ha mer av?

Hej! vilken tråkig blogg jag ligger inne med haha! Förstår att det inte kan vara kul att läsa en blogg som KANSKE uppdateras en gång i veckan.. Jag ska försöka bättra mig men jag känner att jag inte haft något kul att skriva om det senaste. För hur kul är det att skriva : "Hej! Idag har jag varit i skolan sen har jag jobbat nu ska jag sova." Ska försöka bli lite bättre och även bjuda på mer bilder. För en blogg utan bilder är jättetråkigt!!

Men då vill jag även att ni som är inne och läser kan ge lite förlag på vad ni tycker är kul att läsa om? Tycker ni det är något speciellt jag ska skriva mer om eller berätta om? Ge mig lite förslag är ni gulliga ;)

Här har ni min pixelsminkning som jag hade igår när jag jobbade på makeupstore.





Har använt mig av två kontrastfärger, orange och blått. Den nya orangea skuggan beautiful morning och en blå kajalpenna, båda från MUS. Sen har jag glittereyelinern diamond under ögat och även på locket för att göra det hela lite roligare!

Älskar kombinationen orange och blått! Även orange, rosa och grönt är riktigt snyggt ihop! Tro det eller ej ;) Ska visa er någon dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej hoppas du haft en bra dag! Mer bilder och tips!



Fin blogg :)

2011-03-25 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0