vårkänslor

Idag har det varit en kul dag i skolan. På morgonen stylade vi oss i safari-tema hela klassen och fotade. Satt även ute i solen en hel del idag eftersom det var så grymt varmt! Kunde sitta i t-shirt till och med!! Blev på så himla bra humör när det var så fint väder, men humöret sjönk sen ganska snabbt när eftermiddagen och engelskaprovet kom.

Har faktiskt tränat fotboll idag också. Var väldigt onödigt av mig eftersom jag bara väntade på att den skulle ta slut eftersom jag fick sån panik över provet jag har på torsdag och religionsarbetet som ska vara inlämnat denna vecka, och jag har inte börjat! Jobbar ju hela helgen så då finns det ingen tid till skolarbete.

Är så sjukt trött så ska läsa igenom lite anteckningar och sen lägga mig och sova.

Imorgon ska jag och några till i klassen vara i studion och sminka och fota för projektarbetet. Hoppas på fint väder och snygga kort!


Vårkänslor ♥



Bilder lånade från viktoriabergh.blogg.se








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0