thursday

Idag har jag varit i skolan och skrivit nationellt prov i engelska B och jag vet redan nu att jag kommer få ett fett IG.. Fyllde i hälften av hörförståelsen och hälften av det chansade jag på.. Fan, inte bra men vad ska man göra när han som pratar är från Irland?? Jag förstår ju knappt brittisk engelska när de har den där grova dialekten..

Har även hunnit med att jobba några timmar och efter det tränade jag fotboll. Just nu sitter jag och försöker få i mig lite pannkaka, mitt tandkött runt visdomstanden är så inflammerat att jag nästan inte får in gaffeln i munnen för att det gör ont. Det gör till och med ont att svälja mitt egna saliv.. Kommer säkert få dra ut den där förbannade tanden och jag känner på mig att min tandläkarskräck bara blir värre och värre..

Imorgon ska jag till skolan och sen jobba på eftermiddagen och efter det ska jag på Stilettos Summer kick off på Tempel!!

I miss my big(?)sister!!


Kommentarer
Postat av: BIG(!!!)sister

Miss you to LITTLE(!)sister ;)

2011-05-14 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0